Artykuły

Internetowy PR

Zacząć trzeba jednak od fundamentów. Pierwszy krok w budowaniu wizerunku to stworzenie profesjonalnej, atrakcyjnej wizualnie, przejrzystej i bogatej w aktualną treść strony internetowej. Dobrze, jeśli znajdzie się na niej sekcja „dla prasy” z aktualnymi i archiwalnymi notkami prasowymi, przydatnymi dziennikarzom tabelami i wykresami. Warto dołączyć zdjęcia produktów (w wysokiej rozdzielczości – 300dpi, zdatnej do druku), siedziby firmy i portrety najważniejszych menedżerów, a także ich krótkie biografie. WIĘCEJ…

e-Prawnik

Polscy menedżerowie  mogą już korzystać z usług prawnika bez ruszania się sprzed ekranu komputera i ślęczenia nad stosem dokumentów. Usługi prawnicze zaczynają być dostępne za pośrednictwem Internetu. WIĘCEJ…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>